22 maja 2014

Pionierski tekst (BACKSTAGE)

Mój przekrój osobowościowy jest dość skomplikowany, bowiem jestem człowiekiem pełnym sprzeczności. Z jednej strony zależy mi na wartości merytorycznej w przekazywanych wam tekstach, a z drugiej chciałbym by były one, że się tak wyrażę lekkie.

Głupotą by było tworzyć drugiego bloga z moimi osobistymi przemyśleniami, dlatego też będę je wrzucał tutaj – z dopiskiem „Backstage” – Polecam Wam być przygotowanym. Ten tekst, jest pionierskim w tej kategorii i przetrze szlak pozostałym.
Zależy mi na budowie więzi, nie chcę tworzyć kolejnego bloga o modzie, wiankach i cudach na kiju. Szczerze to sram czymś takim. Mimo iż ubieram teksty w słowa, które są dość mało afektowne i wyszukane to jednak coś sobą reprezentują – i nie jest to stwierdzenie egotyczne.

Chcę by blog po prostu trafiał do jak najszerszego grona. Lubię ludzi ukierunkowywać, skłaniać do refleksji i nie chcę nakładać na to ograniczeń, nawet w formie rozumienia go.

Trafnym spostrzeżeniem jest to, że dopiero się tutaj zadomawiam na stałe, nie jestem blogowym domatorem i lubię przeprowadzki. Trudno jest mi się zatrzymać w jednym miejscu, niemniej jednak – postanawiam tu osiąść na nie krócej niż rok.

Będę też konsekwentnie dodawał teksty z sunsetplace,  bowiem jestem do nich cholernie przywiązany i podoba mi się świeżość oraz wolność jaka przez nie przemawiała.
Postaram się jeszcze napisać parę felietonów w ich stylu, co jak domniemam łatwe, ale również niemożliwe nie będzie.

I co najważniejsze, zostawiam na koniec – Chrzanię bawić się w ilość komentarzy. Ktoś będzie chciał skomentować – skomentuje – nie to nie. Chrzanie jakieś komcie za komcie, a próby promowania się tutaj będą konsekwentnie uniemożliwiane. Pamiętajcie, że jeżeli nie macie nic sensownego do powiedzenia na dany temat, to lepiej przemilczeć sprawę niż bezsensownie się produkować. Wprowadzam od dzisiaj moderację.


r.

6 komentarze:

  1. Jako stała czytelniczka zastrzegam sobie prawo do komentowania nawet banałami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to obyś chociaż ten rok tu pozostał, o! Piszesz interesująco i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że będzie więcej ;p

      Usuń